Plastová okna a Dveře
Obchodní podmínky
Platí od 1.1.2010
Základní informace:
- rozměry uváděny v mm
- ceny v Kč bez DPH
- DPH – 14% v případě dodávky včetně montáže provedené naší firmou, 20% v případě dodávky bez montáže
- ceny platí pro bílou barvu a kování Roto
- k zasklení použito dvojsklo Optitherm 4/16/4, Ug 1.1 W/M2K
příplatky:
Plastový systém REHAU
- barevný odstín vnější +15-25% ze základní ceny, podle odstínu
- barevný odstín oboustranný + 25-50% ze základní ceny, podle odstínu
- na tvar (oblouk, nepravidelné tvary) + 50-100%
- na sklo - ornament apod. - dle ceníku výrobce
Platební podmínky:
Výroba je zahájena po složení zálohy ve výši 70% z celkové částky.
Způsob platby: v hotovosti nebo bezhotovostním převodem na účet.
Nabízíme také financování na splátky.
Termíny dodání:
Řídí se především dohodou mezi odběratelem a firmou Okna-Dveře RK. V případě, že odběratel nemá jiné požadavky na termíny dodávky, je termín od složení zálohy 4-6 týdnů.
Montážní práce:
Zajišťujeme v rozsahu podle přání zákazníka. Cena montážních prací je 11-15% z ceny výrobků (dle složitosti), pokud není ve smlouvě uvedeno jinak.
Doba montáže je závislá na velikosti zakázky, např. byt 3+1 cca. dva dny, včetně demontáže původních oken a zednického zapravení.
Slevy:
Na výrobky jsou poskytovány firemní, množstevní a zimní slevy.
Výrobky zhotovujeme výhradně na zakázku dle přání zákazníka!
Online nabídka je pouze orientační, platí pro výrobky v bílé barvě s použitím vybraného profilu, zasklení Optitherm 4/16/4, Ug 1.0 W/m2K, bez ozdobných mřížek, celoobvodové kování Roto.
Chcete-li zjistit přesné cenové relace, zašlete nám konkrétní poptávku! Přesné zaměření výrobků přímo na místě pak provedou zdarma naši pracovníci!
Poskytujeme zdarma zaškolení obsluhy a údržby oken a dveří.
Záruční podmínky
Plastová okna a dveře z profilů Rehau - 10 let na profil, 60 měsíců na výrobek
Hliníková okna a dveře - 60 měsíců
Dřevěná eurookna a dveře - 60 měsíců
Servis
Záruční servis - výjezd technika nejpozději do 48 hodin od uplatnění reklamace.
Způsob uplatnění reklamace – telefonicky nebo emailem.
Pozáruční servis – telefonický kontakt do 48 hodin, výjezd technika nejpozději do 72 hodin.
Naše firma je pojištěna proti škodě způsobené zaměstnanci, popř. vadou výrobku.