Plastová okna a Dveře


Obchodní podmínky

Platí od 1.1.2010

Základní informace:

  • rozměry uváděny v mm
  • ceny v Kč bez DPH
  • DPH – 14% v případě dodávky včetně montáže provedené naší firmou, 20% v případě dodávky bez montáže
  • ceny platí pro bílou barvu a kování Roto
  • k zasklení použito dvojsklo Optitherm 4/16/4, Ug 1.1 W/M2K


příplatky:

Plastový systém REHAU

  • barevný odstín vnější +15-25% ze základní ceny, podle odstínu
  • barevný odstín oboustranný + 25-50% ze základní ceny, podle odstínu
  • na tvar (oblouk, nepravidelné tvary) + 50-100%
  • na sklo - ornament apod. - dle ceníku výrobce

Platební podmínky:

Výroba je zahájena po složení zálohy ve výši 70% z celkové částky.

Způsob platby: v hotovosti nebo bezhotovostním převodem na účet.

Nabízíme také financování na splátky.

Termíny dodání:

Řídí se především dohodou mezi odběratelem a firmou Okna-Dveře RK. V případě, že odběratel nemá jiné požadavky na termíny dodávky, je termín od složení zálohy 4-6 týdnů.

Montážní práce:

Zajišťujeme v rozsahu podle přání zákazníka. Cena montážních prací je 11-15% z ceny výrobků (dle složitosti), pokud není ve smlouvě uvedeno jinak.

Doba montáže je závislá na velikosti zakázky, např. byt 3+1 cca. dva dny, včetně demontáže původních oken a zednického zapravení.

Slevy:

Na výrobky jsou poskytovány firemní, množstevní a zimní slevy.

Výrobky zhotovujeme výhradně na zakázku dle přání zákazníka!

Online nabídka je pouze orientační, platí pro výrobky v bílé barvě s použitím vybraného profilu, zasklení Optitherm 4/16/4, Ug 1.0 W/m2K, bez ozdobných mřížek, celoobvodové kování Roto.

Chcete-li zjistit přesné cenové relace, zašlete nám konkrétní poptávku! Přesné zaměření výrobků přímo na místě pak provedou zdarma naši pracovníci!

Poskytujeme zdarma zaškolení obsluhy a údržby oken a dveří.

Záruční podmínky

Plastová okna a dveře z profilů Rehau - 10 let na profil, 60 měsíců na výrobek

Hliníková okna a dveře - 60 měsíců
Dřevěná eurookna a dveře - 60 měsíců

Servis

Záruční servis - výjezd technika nejpozději do 48 hodin od uplatnění reklamace.

Způsob uplatnění reklamace – telefonicky nebo emailem.

Pozáruční servis – telefonický kontakt do 48 hodin, výjezd technika nejpozději do 72 hodin.

 

Naše firma je pojištěna proti škodě způsobené zaměstnanci, popř. vadou výrobku.